به سلامتی..

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

به سلامتی..


به سلامتی اون رفیقی که مجازیه


اما یه جوری واست سنگ صبوره 


ک هیچکدوم از رفقای واقعیت 


به گرد پاشم نمیرسن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

تنهاترین تنهای تنها
ساعت13:05---29 خرداد 1393
همیشه باخودت میگی این مکه چندتا دوست داره که همیشه آنلاینه؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی یادت باشه آنلاین ترین ها تنهاترین ها هستن


mahtab
ساعت10:46---27 خرداد 1393

دنیا را بد ساخته اند … کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد …

کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری … اما کسی که تو

دوستش داری و او هم تو را دوست دارد … به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند …

و این رنج است …


فرشاد
ساعت16:38---26 خرداد 1393
سلام وب خوبی دارید به منم سر بزنید ممنون
پاسخ:سلام ممنون چشم


ترلان
ساعت1:25---24 خرداد 1393
بایکی ازآشناهاگرم صحبت راجع به انواع تخمه بودیم که واردمغازه تخمه فروشی شدیم، هول شدزبونش نچرخیدبرگشت به فروشنده گفت :ببخشیییید آقای تخمی اینا چندن…!

منومیگی!!! بصورت متوالی دارم میرم توافق محومیشم و برمیگردم!!!


hadi
ساعت21:28---16 خرداد 1393
اره به خدا..

مائده
ساعت22:04---15 خرداد 1393

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو :















بی کس بود







اما کسی رو بی کس نکرد.















تنها بود







اما کسی رو تنها نذاشت.















دل شکسته بود







اما دل کسی رو نشکست.















از غصه فراری بود







اما وجودش پر از غصه بود.















درد داشت







اما مرهم درد من بود.















عاشقم بود







اما من او را دوست نداشتم.















وقتی فهمید ساده ناراحت شد







اما می دانم …


بهزاد
ساعت12:37---14 خرداد 1393
ساسم را تسخیرنگاهت کرده ای‎
واژه واژه شعرهایم‎ شده ای
امروز به افتخار تو
ازتو
ازاحساس عاشقانه باتوبودن مینویسم‎
تاشاید بخوانی و لبخند بزنی
و باز‎بگویی توهنوزدیوانه ای ‎
ومن عاشق همین دیوانگیهایت شدم ‎


بهزاد
ساعت12:36---14 خرداد 1393
یادت باشد ‎
توخلاصه تمام خواهشهای منی
چه باشی چه نباشی‎
من باتوام ‎
تپشهای این قلب عاشق به یاد توست، درهرطپش نام تورا زمزمه می کند
یادت باشد ‎
این تویی، سراینده تمام احساسهای عاشقانه ،دردفترشعرم
من تمام شعرهایم را باتو آغاز میکنم،
باذکرنام تو
و باتو همه را به پایان می رسانم ‎
با یاد عشق تو
یادت باشد ‎
همیشه و همه جا توعشق منی


♥Bikas♥
ساعت11:22---14 خرداد 1393
دلم را که مرور میکنم تمام آن ازآن توست




فقط نقطه ای ازآن خودم . . .




روی آن نقطه هم میخ میکوبم و




عکس تو را می آویزم .


ترلان
ساعت10:33---13 خرداد 1393

میخواهمتــــــــــــــــــــ …

ولــــی…

دوری…

خیلی خیلی دور...

نه دستم به دستانـــــــت میرسد

...نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...


ترلان
ساعت10:33---13 خرداد 1393
لاااااااااایک
بسلامتیشووون


بهزاد
ساعت17:51---12 خرداد 1393
جــای تعجبــ ـــ ندارد کــه گـاهـی ...

نــوشتــه هــایـم غمگیننــد !!

و خــودم غمگیــن تــر از آنهـ ــا

دیگــر حتـ ـی حـوصله جنگیــدن بــا خــاطـراتـ ـم را هــم نـدارم ...

تــوانش را نیــ ـز !!

راستــی !! اگــر همیــن دلخوشـی لعنتـ ـی هــم نبــود ...

دیگــر تنهـ ـایی و خلـوتــ ـــ بــرایــم چــه مفهـومـی داشتــ ــــ ...!!


saeedsingle
ساعت13:01---12 خرداد 1393
به سلاااااااااامتیـــــــــــــشو ووووووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,

] [ 12:8 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه